رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان خبر داد؛

ساخت سالن ورزشی خیری در اردکان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان از ساخت سالن ورزشی خیری در این شهرستان خبر داد و گفت: برای ساخت این مجموعه ورزشی پانزده میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ احمد شکراللهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان گفت:  سالن ورزشی در زمینی به مساحت هزار متر مربع به همت خیر مرحوم محمدرضا محمدی بنا شده و دارای فضا‌های سالن بدنسازی، زورخانه، سالن رزمی، سالن چند منظوره و بخش اداری است.

 شکراللهی افزود: این مجموعه با هزینه‌ای بالغ بر پانزده میلیارد ریال در دو طبقه مجزا در شهر احمدآباد اردکان با طراحی منحصر به فرد بنا شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان ادامه داد: شهر احمدآباد با خیل عظیم و علاقه‌مندان به ورزش از فضای ورزشی تخصصی کم بهره بوده و به لطف این خیر همراهی شورای اسلامی  شهر و شهرداری احمدآباد در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این سالن در جهت پاسخگویی به خواست جوانان و علاقه‌مندان به ورزش احمدآباد خواهد بود.

رشته‌های شاخص این شهرستان کاراته، دوچرخه سواری، فوتبال، والیبال، کشتی، شنا، بدمینتون وغیره است که ورزشکاران در آن رشته‌ها مقامات خوبی در استان و سطح کشور کسب کردند.

انتهای پیام/ی

سالن ورزشی خیری در اردکان ساخته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار