معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد؛

دستگاه‌های دولتی نهایت دقت و سرعت را برای سرمایه گذاران خرج دهند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: شیلات بافق باتوجه به بحث اقتصاد مقاومتی یکی از صنعت‌هایی است که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در حاشیه نخستین برداشت ماهی تیلاپیا، شیلات بافق را مجموعه‌ای با سرمایه گذاری اندک و بازدهی بالا برشمرد و گفت: این بحث باتوجه به بحث اقتصاد مقاومتی میتواند یکی از صنعت‌هایی باشد که به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

زینی وند با اشاره به مزیت‌های این مجموعه افزود: از تمامی دستگاه‌های دولتی و ادارات درخواست می کنم که با کوتاه کردن فرایند‌های اداری در تامین تسهیلات، زیرساخت‌ها و نیازمندی‌های سرمایه گذاران نهایت سرعت و دقت را خرج دهند.

وی ادامه داد: در بحث تسهیلات روستایی در مرحله دوم به طور ویژه این طرح‌ها در اولویت قرار می گیرند و هرتسهیلات ارزانی که دولت در سال آینده تصمیم بگیرد این طرح را در اولویت قرار می‌دهیم.

لازم به ذکر است : امروز نخستین صید ماهی تیلاپیا با حضور طهماسبی قائم مقام سازمان تحقیقات، ترویج و اموزش وزارت جهاد کشاورزی، پورکاظمی رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و جمعی از مسوولان استانی و محلی در بافق آغاز شد.

انتهای پیام/ی

استان یزد حامی سرمایه گذاران پرورش ماهی تیلاپیا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار