مازندران سوم و چهارم آذر میزبان قصه گویان کشور

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از برگزاری مرحله منطقه‌ای جشنواره ملی قصه گویی به میزبانی ساری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدعلی یزدان شناس مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: مرحله منطقه‌ای جشنواره به میزبانی مازندران بعنوان منطقه ۵ کشور، با حضور قصه گویان هفت استان تهران، البرز، سمنان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و مازندران، سوم و چهارم آذر در ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: با ارسال سه هزار و ۲۶۴ قصه به دبیرخانه جشنواره، هیات داوران ۳۵ قصه را برای ارائه در مرحله منطقه‌ای انتخاب کرد که ۵ اثر از این میان به جشنواره ملی راه می‌یابد.

یزدان شناس گفت: این جشنواره با هدف ترویج قصه گویی در خانواده‌ها و نقش مهم آن را در تربیت و پرورش صحیح کودکان موثر برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران افزود: قصه گویی به عنوان یکی از فعالیت‌های چهل گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ابزاری برای انتقال مفاهیم از جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی گفت: بیستمین جشنواره قصه گویی منطقه ۵، پارسال در استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/ا

جشنواره قصه گویی منطقه ۵ کشور در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.