فرماندار سردشت

۲۳ درصد جمعیت سردشت بیکار هستند

فرماندار سردشت گفت:۲۳ درصد جمعیت سردشت بیکار هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،نژاد جهانی فرماندار سردشت در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور انصاری معاون رئیس جمهور برگزار شد، گفت: ۲۳ درصد از جمعیت ۱۲۰ هزار نفری این شهرستان بیکار هستند و مرگ میر جوانان در این شهرستان با منشا تصادفات از میانگین کشور بیشتر است.
 
نژاد جهانی اظهار داشت: سردشت از نظر میانگین سرانه ورزشی در استان در جایگاه آخر قرار دارد و بیش از ۸۰ درصد از فضای آموزشی این شهرستان نیز غیراستاندارد است.
 
وی اضافه کرد: این شهرستان دارای ٥٤۲ کیلومتر راه روستایی بوده و با توجه به اینکه محور توسعە سردشت گردشگری تعیین شده است، تحقق این امر نیازمند حمایت‌های مادی و راهبردی است.
 
جهانی با اشاره به اینکه اولین گازرسانی به روستا‌های سردشت در دولت تدبیر و امید انجام گرفت، افزود: هم اکنون گازرسانی به ۲۵ روستا انجام شده و تا پایان سال نیز به ۴۰ روستا خواهد رسید.
 
وی یادآوری کرد: طول شبکه گاز در شهرستان سردشت هم اکنون ۲۸۰ کیلومتر است که ۱۵۳ کیلومتر آن در دولت تدبیر و امید اجرا شده است.
 
حضور در جلسه شورای اداری، بازدید از مرز رسمی کیله و سد و نیروگاه آبی سردشت از جمله برنامه‌های انصاری در شهرستان سردشت است.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه شورای اداری سردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.