با دستور رئیس جمهور؛

افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی گلبرق ماکو با حضور وزیر نیرو

با دستور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس نیروگاه سیکل ترکیبی گلبرق ماکو افتتاح شد.

افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی گلبرق ماکو با حضور وزیر نیروبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،اردکانیان وزیر نیرو با حضور در نیروگاه سیکل ترکیبی گلبرق ماکو گفت: به همت دولت محترم و پشتیبانی سازمان مناطق آزاد و به ویژه فرمانداران محترم و تلاش های همکاران بنده چندین پروژه رو به اتمام به ثمر رسید که امیدواریم شاهد این باشیم که با امید به اینده شاهد توسعه ی این نیروگاه باشیم.

وی ادامه داد:وزارت نیرو در استان آذربایجان غربی تعداد ۵۱ پروژه در دست اجرا در بخشهای مختلف دارد که از جمله ی اونها بخشی از طرح های توسعه مناطق مرزی کشور هست و خوشبختانه باید به اطلاع برسانم در بخش توسعه منابع آب و خاک بالغ بر ۶۰۰۰ میلیارد اعتبار از منابع دولتی و از منابع صندوق توسعه ملی در مناطق مرزی هزینه شده و امیدوار هستیم که هرچه زودتر همه ی این طرح ها به ثمر برسد.

طرح های مربوط به حوزه وزارت نیرو نقش تعیین کننده ای در امنیت و آسایش و رفاه عمومی مردم دارد و در عین حال که همه مناطق کشور مهم هستند مناطق مرزی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. و امیدواریم انشاالله با همتی که همه ی دستگاه ها در این زمینه به عمل خواهند اورد مردم ، جوانان و نیروهای مولد در این منطقه امید و نشاط بیشتری در این مناطق داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

 

سفر اردکانیان به ماکو

برچسب ها: برق ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.