قاضی: بازی خوبی را مقابل پرسپولیس به نمايش گذاشتيم/ شكايتم از پرسپوليس مربوط به سال 94 است

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس از خودمان به نمایش گذاشتیم و کنترل توپ و میدان در اختیار ما بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد قاضی مهاجم تيم فوتبال پيكان پس از شكست تيمش مقابل تیم فوتبال پرسپوليس اظهار كرد: بازی خيلی خوبی از خودمان به نمايش گذاشتيم و كنترل توپ و ميدان در اختيار ما بود.

او در خصوص داوری اين ديدار گفت: برای داور اين بازی بسيار احترام قائل هستم اما در آن شوتی كه من زدم، توپ از خط رد شد و اشتباه كمك داور بود و به نظرم توپ گل شد.

وی درباره شكايتش از باشگاه پرسپوليس بيان كرد: برخی ها از شكايت من جو سازی می كنند و اين شكايت مربوط به سال 94 است و حكم كميته انضباطی و استيناف دارد و چيزی است كه خود فدراسيون فوتبال اعلام كرده و باشگاه پرسپوليس بايد طلبم را بدهد و اگر پيگيری می كنم به خاطر اعاده حيثيت است كه آمدند و اعلام كردند كه من پول را دريافت كرده ام و روی‌ پولی كه گرفته ام اعتراض می كنم و مجبورم از خودم دفاع كنم.

او در پايان گفت: درگيری بين من و شجاع خليل زاده رخ نداد و او پسر خوبی است و در جريان بازی حرف خاصی به هم نزديم. اگر ما بازی امروز را می برديم به رده چهارم صعود می كرديم و ان شاالله از بازی های‌بعدی‌ بهتر خواهيم شد.


بيشتر بخوانيد: 

علیپور: تمام تنم از خستگی می‌لرزد/ کافیست کمی به ما توجه کنند 

برانکو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم / بلند پروازی هایمان را از کسی پنهان نمی‌کنیم

جلالی: بابت باخت بسيار ناراحت هستم/ تمامی بازيكنان پرسپوليس در فينال آسيا بازی كردند


انتهای پيام/

اظهارات مهاجم تيم پيكان در پايان ديدار مقابل پرسپوليس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار