۷۰۰ کلاس درس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از یکهزار ۳۰۰ کلاس تخریبی در این استان ۶۰۰ کلاس با همکاری خیران و اعتبار دولتی بازسازی و ۷۰۰ کلاس درس تخریبی باقی مانده است که نیاز به بازسازی و اصلاح دارد.

۷۰۰ کلاس درس تخریبی در استان وجود داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر کرمی روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: بیشترین کلاس‌های تخریبی استان در تنگستان و سعدآباد قرار دارد و برای بازسازی و اصلاح آن‌ها همکاری خیران و تخصیص اعتبار ضروری است.

وی در باره شاخص‌های آموزش و پرورش عنوان کرد: استان بوشهر از لحاظ فضای آموزشی در جایگاه مطلوبی نسبت به میانگین کشوری قرار دارد و کلاس‌های ۲ نوبته در آن کمتر است.

کرمی با بیان اینکه پوشش تحصیلی دانش آموزان پایه در استان بوشهر از میانگین کشوری بالاتر است گفت: ۵۰ درصد دانش آموزان این استان در مقطع و دوره ۶ ساله ابتدایی تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: بیشترین پوشش تحصیلی در استان بوشهر با ۹۹.۹ درصد مربوط به جزیره خارگ و کمترین آن مربوط به جم با ۹۸.۳ درصد است.

وی اجرای طرح مهارت اسلامی، کرامت، تدبیر، جشنواره جابر‌بن حیان و طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان را از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش معرفی کرد و ادامه داد: رتبه قبولی کنکور در استان بوشهر از جایگاه ۲۰ در سال ۱۳۹۲ به رتبه ۱۶ ارتقا یافته است.

کرمی با اشاره به برگزاری جشن بهار مهربانی به مناسبت هفته وحدت افزود: تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری در استان بوشهر از برنامه‌های مورد نظر امسال است.

انتهای پیام/م

۶۰۰ کلاس تخریبی در استان بازسازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.