گوشه‌ای از زندگی نامه شهید ابراهیم عیسی مداری یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است. شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است.
شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست بلکه انتخاب آزادانه و آگاهانه و خلوت عاشق و معشوق است.
شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید ابراهیم عیسی مداری یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را بخوانید:

فرازی از زندگینامه شهید:
شهید ابراهیم عیسی مداری به سال ۱۳۱۰ در یک خانواده روستائی و متدین و دارای مذهب سنی، در منطقه ترگور از توابع شهرستان ارومیه دیده به جهان گشود. به علت فقر و بی‎عدالتی‎های حاکم بر مناطق روستایی و تسلط خوانین بر سرنوشت مردم، از نعمت سواد بی‎بهره ماند و از همان دوران کودکی به کشاورزی و تامین امرار معاش مشغول گردید. علاقه و اشتیاق به اسلام و اعتقادات مذهبی و همچنین مشاهده اعمال گروهک‌ها در منطقه و آشنایی به ماهیت واقعی آنها، باعث گردید که او داوطلبانه به خدمت بسیج مستضعفین درآید و در راه حفظ و حراست از انقلاب و رشد و اعتلای آن به تلاش و مجاهدت مشغول شد.
به مدت ۴ سال صادقانه در جبهه ‎های نبرد حق علیه باطل شرکت کرد. همچنین در جبهه‎های داخلی با اشرار و ضدانقلاب مقابله نمود و سرانجام در تاریخ ۱۳۶۲/۱/۳ در روستای انبی از توابع ارومیه، در مقابله با اشرار ضدانقلاب به درجه رفیع شهادت نایل گردید.
روحش شاد و یادش گرامی باد

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید ابراهیم عیسی مداری 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار