مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل؛

هیات‌های ورزشی فعال استان اردبیل حمایت مالی می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هیات های ورزشی که فعالیت آنها منجر به توسعه ورزش و موفقیت در ابعاد قهرمانی و همگانی شوند، از حمایت های مالی ویژه ای برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در نشست با مسئولان هیات های ورزشی خلخال افزود: دل بستن به اعتبارات محدود دولتی کار به جایی نخواهد برد و تلاش برای جلب نظر سرمایه گذاران بخش خصوصی و حامیان مالی ورزشی باید در دستور کار هیات ها قرار بگیرد.

وی گفت: با توجه به کاهش اعتبارات ملی و استانی بر اساس توافق انجام شده با فرمانداران برای تکمیل یک پروژه عمرانی اساسی در هر یک از مناطق استان تلاش خواهد شد.
آقاخانی با اشاره به استعدادهای ورزشی خلخال گفت: در گذشته آنچنان که باید از ظرفیت های منطقه برای توسعه ورزش استفاده نشده و توجه به گردشگری ورزشی در این شهرستان می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات مالی هیات های ورزشی باشد.
وی بیان کرد: هم اکنون آمار سه هزار و 500 نفری بیمه ورزشکاران سازمان یافته برای ورزش خلخال میزان قابل قبولی نیست و انتظار از مسئولان هیات های ورزشی تلاش برای افزایش این تعداد است.
آقاخانی اظهار داشت: امسال 220 میلیارد ریال به هیات های ورزشی این شهرستان تخصیص یافته و تا پایان سال نیز 200 میلیون ریال اعتبار دیگر اختصاص می یابد.
او با بیان اینکه انتقاد از ورزش استان در فضای مجازی امری طبیعی ولی در برخی از اوقات مخرب و آزار دهنده است، افزود: دستگاه ورزش استان و هیات های ورزشی انتقاد سازنده را با آغوش باز پذیرا بوده و از آن برای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف خود استفاده می کنند.

رقیه زادمهر ، سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال نیز در این نشست از فعالیت 35 هیات ورزشی در این شهرستان خبرداد و گفت: افزایش تعداد همایش های پیاده روی با خانواده ، برگزاری هشت جشنواره ورزشی ، برپایی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و شامگاهی برای ورزش سالمندان ، راه اندازی باشگاه کوه نوردی برگزاری دوره های آموزشی مسئولان هیات های ورزشی و کسب عناوین قهرمانی ورزشکاران این شهرستان در المپیاد ورزشی زیر 16 سال استان از جمله برنامه های اجرایی ورزشی در طی دو ماه در این شهرستان می باشد.

انتهای پیام/ح

 

خبر خوش برای هیات های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.