رئیس کل دادگستری استان قزوین؛

انسداد چاه‌های غیرمجاز با جدیت ادامه دارد

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: بستن چاه‌های غیرمجاز در استان با قاطعیت ادامه دارد و توصیه هیچ شخصیتی حتی نمایندگان مجلس و شورای تامین برای تسامح پذیرفتنی نیست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: در بستن چاه‌های غیر مجاز حق هیچ کوتاهی نداریم و از مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان می‌خواهم هیچ توصیه‌ای از هیچ شخصیتی اعم از استاندار، فرماندار، شورای تامین و نمایندگان مجلس را قبول نکند.

حجت الاسلام قدرتی افزود : به هیچ توصیه‌ای گوش نکنید و اجازه دارید همه چاه‌های غیرمجاز را مسدود و از اضافه برداشت چاه‌های مجاز جلوگیری کنید.

وی اظهارداشت: قرار نیست برای منافع غیرقانونی حدود دو هزار نفر ما منابع آبی را هدر دهیم ومنافع ۸۰ هزار بهره بردار رابه خطربیندازیم.

رییس شورای مسئولان قضایی استان با اشاره به کمبود آب در استان اظهارداشت: اگر مدیریت منابع آبی درست انجام شود کمبود‌ها جبران شدنی است و در این زمینه نباید دوباره چاه‌هایی که بسته شده باز شود.

وی یادآورشد: جریمه‌ها در زمینه بستن چاه‌های غیرمجاز جوابگو نیست و اینکه میلیون‌ها مترمکعب آب به سادگی هدر می‌رود همه باید جدی باشند و با آن برخورد کنند.

حجت الاسلام قدرتی اجازه داد شرکت آب منطقه‌ای برای قطع آب دامداری‌هایی که فعالیت ندارند و تعطیل شده اند و نیز واحد‌های دامی که فعالیت کشاورزی می‌کنند اقدام کند.

انتهای پیام/

 نشست شورای حفظ حقوق بیت المال

برچسب ها: دادگستری ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.