برترین‌ تنیسورهای ارتش در اصفهان معرفی شدند‌

مسابقات تنیس قهرمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسابقات تنیس قهرمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران از 26 تا 28 آبان ماه به میزبانی اصفهان در آکادمی تنیس پرواز برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حضور 42 بازیکن در بخش انفرادی و 17 تیم در بخش دونفره و در 6 رده سربازان وظیفه، رده کادر زیر 45 سال و رده پیشکسوتان برگزار شد.

در رده پیشکسوتان و در بخش انفرادی، خادم امیری از نزاجا بر سکوی قهرمانی ایستاد، نوبری از نهاجا و سیستانی از ستاد فرماندهی کل ارتش نیز دوم و سوم شدند. در بخش دونفره هم واعظ و میکائیلی از نزاجا، امیری و قربانی از نزاجا و سیستانی و آریان از  ستاد فرماندهی کل ارتش به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده کادر زیر 45 سال، مهدی ظهرابی از نزاجا به مقام نخست رسید، مسعود نظامی از نداجا دوم شد و مهدی زاهدی از نزاجا بر سکوی سوم ایستاد. در بخش دونفره این رده سنی هم، تیم ظهرابی و زاهدی از نزاجا به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم نظامی و عبدی از نداجا نایب‌قهرمان شد و تیم عباسی و سجودی از نداجا عنوان سومی را از آن خود کرد.

این مسابقات در رده سربازان وظیفه با قهرمانی حسام یزدی از نداجا، نایب‌قهرمانی مهدی سوری از نداجا و سومی امیرحسین بادی از نهاجا به پایان رسید. در بخش دونفره سربازان وظیفه نیز تیم حسام یزدی و مهدی سوری از نداجا با شکست تیم اشکان ادیبی و امیرحسین بادی از تربیت بدنی کل ارتش قهرمان شد و تیم ابراهیم خزائی و علیرضا مظاهری از ستاد فرماندهی کل ارتش بر سکوی سوم ایستاد.

در پایان مسابقات تنیس قهرمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در مجموع 3 رده، تیم نیروی زمینی به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های نیروی دریایی و ستاد فرماندهی کل ارتش به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

انتهای پیام/م

 

معرفی برترین‌ تنیسورهای ارتش در اصفهان

 

برچسب ها: ارتش ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.