همزمان با آغاز هفته گرامیداشت بسیج، ورزش و جوانان مازندران و بسیج ورزشکاران سپاه کربلا بیانیه‌ای منتشر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: متن بیانیه مشترک ورزش و جوانان مازندران و بسیج ورزشکاران سپاه کربلا بمناسبت هفته گرامیداشت بسیج به شرح ذیل است:

آغاز هفته گرامیداشت بسیج یادآور یکی از مهم‌ترین رخداد‌های تاریخ معاصر ایران و منطقه است که با فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) رقم خورد.

بدون شک تشکیل بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی برای پاسخ به نیاز‌های حیاتی کشور و حتی امت اسلامی و کشور‌های مستضعف دنیا به شمار می‌رود.

این تفکر ناب بسیج بود که با پای کار آوردن کارمند، کارگر، دانشجو، دانش آموز و ورزشکار نقش‌آفرین سترگ در شکستن امواج طوفان‌های فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف کشور بود.

همین شجره طیبه بسیج بود که با رسوخ در دل همه اقشار جامعه ازجمله جوانان، توانست در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن حماسه‌های فراموش ناشدنی که مایه فخر و مباهات است، را پدید آورد و آن شد که جوانان با ایمان در سراسر دنیا نیز با الگوبرداری از تفکر بسیجی، راه نجات خود را از بحران‌ها و دسیسه‌های ابرقدرت‌ها و سلطه طلبان عالم پیدا کنند.

روحیه بسیج همانی است که در همه میادین سخت ازجمله حوادث غم‌باری مانند زلزله کرمانشاه با تکیه بر وحدت اجتماعی، بدون اندک توقعی و تنها با هدف جلب رضایت الهی به یاری آسیب دیدگان شتافت و این همان اهداف بلند بسیج است که از تجربه دفاع مقدس برای جامعه اسلامی ما به یادگار ماند.

در این راستا جامعه ورزش و بسیج ورزشکاران مازندران نیز ضمن نثار درود و رحمت به روح مطهر امام خمینی (ره) و شهدای اسلام، شهدای مدافع حرم، این هفته مقدس و تقارن آن را با چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم و با امید عنایت خداوند متعال در توفیق حفظ و حراست مستمر ارزش‌های نظام مقدس ایران اسلامی، شاهد حضور مفید ورزشکاران ارزشی استان در همه صحنه‌های مهم ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ م

انتشار بیانیه ورزش و جوانان مازندران و بسیج ورزشکاران سپاه کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.