سرپرست استانداری یزد؛

حقوق کارگران متناسب با شرایط زندگی آن‌ها نیست

سرپرست استانداری یزد گفت: اگر چه اقداماتاتی در زمینه حقوق کارگران انجام شده، اما حقوق کارگری متناسب با شرایط زندگی آن‌ها نیست.

حقوق کارگری متناسب با شرایط زندگی آن‌ها نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمد علی طالبی سرپرست استانداری یزد در مراسم گرامی داشت روز ۲۹ آبان ماه سالروز تصویب قانون کار با اشاره به اینکه حقوق کارگران متناسب با شرایط زندگی آن‌ها نیست گفت: اگر چه برخی از اقدامات استانی در این زمینه انجام شده، اما برای حصول نتیجه منتظر اقدامات دولت هستیم.

طالبی همچنین با بیان اینکه کارگران باید در شرایط مناسب خواسته‌های خود را به گوش مسئولان برسانند افزود: با افزایش ۱۵ درصد‌ی تشکل‌های کارگری استان این امکان را به وجود آوردیم تا کارگران بتوانند در به صورت قانونی پیگیر مطالبات خود باشند.

محمد رضا صباغیان نماینده مردم مهریز بافق خاتم بهاباد و ابرکوه نیز در این مراسم، از قانون کار به عنوان میثاق نامه دولت کارگران و کارفرمایان یاد کرد و گفت: وجود این قانون بیانگر مترقی بودن قانون اساسی است.

صباغیان  افزود: این قانون تمامی حقوق کارگران در آن دیده شده و اگر نقصی در آن باشد به خاطر این است که یا به خوبی آن قانون اجرا نمی‌شود و یا کارگران با مفاد این قانون آشنایی ندارند.

وی تاکید کرد رسانه‌ها بویژه صدا و سیما می‌توانند با اجرای برنامه‌های تفسیری کارگران را با حقوق قانونی خود آشنا کنند.

انتهای پیام/ی

چشم امید کارگران به همت مسئولان

برچسب ها: وزارت کار ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار