معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی قم عنوان کرد؛

محور قم ،جنت آباد برای ساماندهی در انتظار تخصیص بودجه است

فراهانی گفت: تعریض، روکش آسفالت و روشنایی محور قم، جنت آباد که مسیر دسترسی به ایستگاه راه آهن محمدیه می‌باشد، در انتظار ابلاغ و تخصیص بودجه است.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، عباس فراهانی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی قم گفت: جاده جنت آباد محوری روستایی است و اهالی سه روستا از جمله روستا‌های حسین آباد میش مست و جنت آباد از این مسیر استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: تعریض و روکش آسفالت این محور از وظایف ۲ اداره کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌باشد که قول‌های مساعدی برای تامین اعتبار در راستای بهبود مسیر، آسفالت و روشنایی این محور داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این محور تا روستای حسین آباد میش مست به طول ۱۳ کیلومتر می‌باشد، که در سال‌های گذشته با هدف بهره مندی راه آهن و کاهش حوادث جاده‌ای تعریض و روشنایی آن نیز انجام شده است.

فراهانی با بیان این که ۲ کیلومتر از این مسیر، محور اختصاصی ایستگاه راه آهن محمدیه است، اضافه کرد: این مسیر برای بهره برداری و دسترسی مسافرانی است که از حمل و نقل ریلی استفاده می‌کنند و امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز محدوده مورد نظر، از وضعیت خوبی برخوردار شود.

وی با اشاره به این که مسیر ۲ کیلومتری به سمت ایستگاه راه آهن محمدیه نیاز به تعریض دارد، گفت: اگر طول این مسیر تملک شود، علاوه بر تعریض، امکان روشنایی آن فراهم می‌شود که در حال پیگیری تامین اعتبار آن هستیم.

معاون اداره کل راه و شهرسازی قم افزود: در صورتی که تامین اعتبار لازم انجام شود، با توجه به شرح وظایف هر یک از اداره‌های راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای، این طرح اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام /ت

ساماندهی محور قم ،جنت آباد در انتظار تخصیص بودجه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.