ارائه خدمات دندانپزشکی با حداقل هزینه در بابل + تصاویر

خدمات تخصصی و فوق تخصصی با حداقل هزینه در کلینیک دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل انجام می‌شود.

اویس خاکباز رئیس کلینیک عصر دانشکده دندانپزشکی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: تمامی خدمات تخصصی مربوط به دهان و دندان توسط هیات علمی دانشگاه و متخصصین دندانپزشکی همراه با هزینه به مراتب کمتر در این مرکز صورت می‌پذیرد.

وی افزود: با راه اندازی کلینیک‌های ویژه تخصصی  دانشکده دندانپزشکی بابل، خدمات ویزیت در این سطح علاوه بر دانشکده، در خارج از دانشگاه نیز در دسترس مردم است.

رئیس کلینیک عصر دانشکده دندانپزشکی گفت: این اقدام در راستای طرح تحول نظام سلامت و با هدف دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر مردم به متخصصان و کاهش بار مراجعات به مراکز خصوصی انجام می‌شود.

خاکباز با بیان اینکه فعالیت این کلینیک‌های  ویژه و خدمات رسانی شامل ویزیت و سایر اقدامات تخصصی با تعرفه مصوب هیت دولت خواهد بود، افزود: معالجه ریشه دندان، ترمیم، دندانپزشکی اطفال، جرمگیری، پروتز‌های دندانی از خدمات این کلینیک است.

وی گفت: تمامی جراحی‌های مربوط به دهان و نیز کاشت ایمپلنت همراه با تهیه رادیوگرافی‌های اختصاصی فک و صورت در این مرکز درمانی قابل انجام می‌باشد.

رئیس کلینیک عصر دانشکده دندانپزشکی افزود: با توجه به اینکه کلینیک عصر در جنوب بابل واقع است و اکثر مراجعان از مناطق روستایی و حاشیه شهر هستند، گفت: وجود این کلینیک‌ها موجب تسهیل در دسترسی مردم به ویزیت متخصصان و دریافت مطلوب‌تر خدمات شده است.

خاکباز با بیان اینکه متخصصان تمام وقت جغرافیایی دانشگاه، خدمات دولتی ارائه می‌دهند، افزود: کلینیک عصر دانشکده دندانپزشکی بابل بعنوان قدیمی‌ترین کلینیک در مازندران همه روزه عصر پذیرای همشهریان گرامی است.

ارائه خدمات دندانپزشکی با حداقل هزینه در بابل + تصاویر

ارائه خدمات دندانپزشکی با حداقل هزینه در بابل + تصاویر

ارائه خدمات دندانپزشکی با حداقل هزینه در بابل + تصاویر

انتهای پیام/ م

ارائه خدمات فوق تخصصی دندانپزشکی در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی علیپورگرجی
۲۰:۱۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
چه جوری نوبت بگیریم.هزینه پرکردن چقدره
Iran (Islamic Republic of)
میثم حیدرپور
۰۰:۲۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
نوبت گیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
سلام.نحوه نوبت دهی
دانشکده دندانپزشکی به چه صورتیه
آخرین اخبار