رویای موفقیت استقلال در گرو خیال پردازی

باشگاه استقلال در خرید الحاجی گرو با توجه به موفقیت تیام گول خورد و به نوعی تسلیم رویا هایش شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه استقلال پس از خرید مامه تیام و بازی قابل قبول وی در مدت کوتاهی که در استقلال بود هوس کرد یک مهاجم سیه چرده دیگر به نام الحاجی گرو را به تیم اضافه کند تا جای خالی مامه تیام که به امارات سفر کرده بود خالی نباشد.

الحاجی گرو با حضور در استقلال تهران شاید در ابتدا جای خالی تیام را از لحاظ اسم و رسم پر کرد اما به واقع الحاجی کجا و تیام کجا؟

الحاجی گرو بی کفایتی در خط حمله استقلال را به حدی رساند که صدای هواداران متعصب این تیم را هم در آورد و این روز ها مدیران آبی هم به این نتیجه رسیدند که این بازیکنان برای استقلال مفید نخواهد بود .

مشکل اصلی استقلال در جذب الحاجی گرو مهاجم سنگالی فقط و فقط خاطره خوب مامه تیام بود و شاید استقلال در خیال پردازی خارج از چمن سبز رویایش را در گرو، "الحاجی گرو" گذاشت و هم اکنون در شرایط نابسامانی قرار دارد.

مدیران استقلال با جذب الحاجی گرو یک نقطه منفی دیگر در کارنامه خود ثبت کردند و البته شاید آنها نمی دانستند بین دو بازیکن آفریقایی می شود میلیون ها سال نوری فاصله را ثبت کرد.

 الحاجی گرو و  مامه تیام اگرچه از دسته بازیکنان سیاه چرده بوده اند اما روی آنها که مامه را حفظ نکردند و الحاجی را گرفتند سیاه تر است.


بیشتر بخوانید:

دست مدافع استقلال شکست

پول میلیاردی در حساب باشگاه استقلال

خداحافظی قراب و ملکی از باشگاه استقلال


انتهای پیام/

احتمال خروج گرو از استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار