اصفهان در 60 ثانیه به تصویر کشیده می شود

رئیس شوری سیاست‌گذاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه گفت: با برگزاری جشنواره 60 ثانیه قصد داریم با تولید فیلمهای آنلاین، ارزش‌های مختلف نصف‌جهان را از نگاه مردم به تصویر بکشیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان  ، ایمان حجتی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری جشنواره «فیلم کوتاه اصفهان در ۶۰ ثانیه» اظهار داشت: اصفهان به سمت شهر فرهنگی در حال حرکت است که ثبت خاطرات از جمله مولف‌های این شهر است.

وی افزود: ثبت  اصفهان به عنوان برند گردشگری نیازمند معرفی صحیح است که این امر با انواع ابزارها از  جمله زبان هنر امکان‌پذیر می‌شود.

رویدادسازی نقش مهمی در معرفی شهر اصفهان ایفا می‌کند

رئیس شوری  سیاست‌گذاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه با بیان اینکه رویدادسازی نقش مهمی در معرفی شهر اصفهان ایفا می‌کند، بیان داشت: یک رویداد مستمر در بازاریابی شهری باید ویژگی هایی مانند برگزاری ساده و هزینه‌های منطقی داشته باشد  و درگیر شدن مردم و حضور آنها در دل رویداد نیز بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه اصفهان در ۶۰ ثانیه برهمین اساس طراحی شده است، گفت: تمام مراحل این جشنواره از ثبت نام و پذیرش آثار تا بخش هایی از داوری به شکل کاملا آنلاین است.

تصویر ارزش‌های اصفهان از چشم مردم نصف جهان

حجتی با تاکید بر این نکته که از اصفهان خوانش‌های مختلفی می توان داشت، تصریح کرد: بر این اساس هر فرد از هر قشر از جامعه می تواند ارزش های اصفهان را از نگاه خود در ۶۰ ثانیه به تصویر بکشد و بر این اساس مردم نیز علاوه بر نهادهای مختلف در این جشنواره حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه جوایز ویژه برای موضوعات ویژه علاوه بر جوایز بخش های مختلف در نظر گرفته شده است، گفت: جشنواره فیلم کوتاه اصفهان در ۶۰ ثانیه به شکل رسمی از روز نکوداشت اصفهان با دریافت آثار آغاز می‌شود.

آنلاین بودن و حضور عموم مردم از تمایزات جشنواره فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه

رئیس شوری  سیاست‌گذاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه آنلاین بودن و حضور عموم مردم را از تمایزات این جشنواره دانست، تاکید کرد:  ویژگی تولید برای فضای آنلاین به یقین در دنیای امروز در معرفی و بازاریابی شهر از دیدگاه ها و موضوعات مختلف بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

انتهای پیام /س

برچسب ها: شهرداری ، اکران فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.