اجرای پروژه های عمرانی محرومیت‌زدایی در اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: 171 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در اردبیل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های بسیج سازندگی در اردبیل اظهار داشت: مولفه اساسی بسیج سازندگی استان خدمت بی‌منت به مردم و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف است که با پرداخت تسهیلات و حمایت‌های همه‌جانبه می‌توان در راستای خدمات‌رسانی به مردم نقش مهمی ایفا کرد.

وی بیان کرد: راه اندازی کارگاه‌های کوچک زودبازده و فروش محصولات تولیدی کارگاه‌ها با هدف عمل بخشی به برنامه‌های اشتغالزا به ویژه در مناطق محروم استان نیز از دیگر برنامه‌های ما است که در این زمینه 12 کارگاه اقتصادی در نیمه دوم امسال راه‌اندازی شده که این یک هدف بسیار مهم برای ما است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: تکمیل چرخه زنجیره تولید در استان با هدف بهره‌وری در بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت‌های استان یک اولویت مهم است و بی‌شک اهمیت به این مسئله مشکل فروش و بازاریابی را در این عرصه تا حد قابل توجهی برطرف خواهد کرد.

پیرجاهد از فعالیت بیش از سه هزار کارگاه زودبازده اقتصادی در 42 عرصه خبر داد و بیان کرد: مهم‌ترین هدف ما رفع دغدغه فروش محصولات است که نیاز است با رفع مشکلاتی نظیر نبود برند استانی و صنایع تبدیلی و فرهنگ‌سازی استفاده از کالای ایرانی به این مهم جامه عمل بپوشانیم و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

وی از اجرای پروژه‌های عمرانی در استان خبر داد و تصریح کرد:  اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان با اختصاص 20 میلیارد ریال در سطح استان در حال اجرا است که با مشارکت‌های مردمی و بسیج سازندگی استان تامین شده است.

انتهای پیام/ع

فعالیت بیش از 3000 کارگاه زودبازده اقتصادی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۱:۱۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
خواهشمندیم مسئولین بسیج سازندگی به روستای لنج آباد مشگین شهر نیز تشریف بیاورند؛ منبع موجود آب روستا کفاف اهالی را نمی دهد در 50 متری لوله اصلی چشمه ای وجود دارد که نیازمند اتصال به لوله اصلی است اهالی روستا خواهشمند است برادران محترم بسیج سازندگی وارد کار شوند.