عنوان پنجم شناگران فارس در مسابقات کشوری

تیم فارس در رقابت‌های شنا بانوان کارگر کشور، به ۹ مدال دست یافت.

عزت عباسی مربی تیم شنا استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: دومین دوره رقابت‌های شنا کارگران کشور با حضور ۱۶ تیم به میزبانی مشهد برگزار شد و ورزشکاران فارسی موفق به کسب چهار مدال نقره و پنج برنز شدند.

وی افزود: در این دوره شاهد ارتقا دو برابری مدال‌های فارس بودیم چرا که در دوره گذشته، چهار مدال بدست آمده بود و این موضوع را مدیون حمایت‌های مسئولین هیات ورزش کارگری هستیم.

در این مسابقات مریم منابری در رده سنی ب. دو مدال نقره و دو مدال برنز کسب کرد، در رده سنی ج. و د.، منهاز محرابی و زهرا بحری هر کدام به یک نشان نقره و یک برنز رسیدند و نیلوفر سخندانی دیگر شناگر شیرازی در رده سنی الف. موفق به کسب یک مدال برنز شد.

نیلوفر سخندانی شناگر مطرح کشورمان هم که در بخش تیمی عنوان سوم را برای فارس بدست آورده بود، سطح این مسابقات را خوب عنوان کرد و گفت: نخستین سالی بود که در رقابت‌های شنا کارگران کشور حضور داشتم و فکر نمی‌کردم سطح بالایی داشته باشد، اما حضور شناگران با کیفیت به جذابیت این مسابقات إضافه کرده بود و امیدوارم در سال‌های آینده بیشتر به آن اهمیت دهند.
انتهای پیام/م

موفقیت بانوان شناگر فارس در مسابقات کارگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار