فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در سطح شهر کرمانشاه توسط عوامل انتظامی این شهرستان خبر داد. 

دستگیری موبایل قاپ حرفه ایسرهنگ  حسین براری   در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره موبایل قاپی در شهرک کسری بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل شخصی به ماموران مراجعه و عنوان کرد که 2 نفر با یک دستگاه موتورسیکلت ضمن سرقت موبایلش قبل از رسیدن پلیس از محل متواری شدند.

سرهنگ براری ادامه داد: ماموران کلانتری با راهنمایی شاکی و انجام تحقیقات گسترده توانستند یک نفر از کیف قاپان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.  

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهارداشت: در بازجویی های اولیه متهم به 2 فقره کیف قاپی  و 2 فقره موبایل قاپی در سطح شهر کرمانشاه اعتراف کرد.

وی همچنین از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

سرهنگ براری در پایان از تلاش برای دستگیری دیگر همدست فرد سارق خبر داد.

 


 
سارق حرفه ای سیم برق در اسلام آبادغرب به دام پلیس افتاد 

 



 فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری سارق حرفه ای سیم برق و کشف 12 فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "سلیم سلیمی" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سيم برق در داخل شهر اسلام آبادغرب، بررسي موضوع با هدف كشف اين سرقت ها در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وی ادامه داد: با هدفمندسازي گشت هاي انتظامي، ردپاي  سارق حرفه اي و سابقه دار در ارتباط با سرقت هاي به وقوع پيوسته توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان پیدا و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ سلیمی در ادامه گفت: این سارق حرفه ای که از سارقان سابقه دار در امر سرقت سیم برق می باشد در بازجويي هاي پليسي و در مواجهه با مدارك و مستندات به 12 فقره سرقت سیم و كابل برق در شهرستان اسلام ابادغرب اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام ابادغرب در پایان اظهار داشت: این متهم پس از تحويل به مقام قضائي با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.

 

انتهای پیام/ز


 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۱:۰۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۷
سلام
برای دیدن سارق به کدام کلانتری باید مراجعه کرد؟