تولید محصولات صادراتی و اشتغالزایی در روستا

کارآفرین خمینی با تولید ادوات کشاورزی رونق و اشتغال را به روستایش بازگردانده است.

تولید محصولات صادراتی و اشتغالزایی در روستابه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ طالبی کارآفرین خمینی با احداث کارگاه تولید ادوات کشاورزی در روستا و تولید محصولات صادراتی موجبات اشتغال و تولید را در روستای پدری اش فراهم کرده است.

طالبی که شرکت ادوات و ماشین آلات کشاورزی را با تولید سالانه بیش از ۵۰۰ دستگاه از انواع ماشین آلات کشاورزی در روستای چقا سیف الدین خمین راه اندازی کرده و خود نیز مدیر عامل این شرکت است  در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: تولیدات این شرکت علاوه بر مصرف داخل کشور به کشور‌های عراق افغانستان و ارمنستان هم صادر می‌شود.

طالبی با بیان اینکه در این تولید ادوات کشاورزی چقاسیف الدین ۱۵ نفر از اقوام و اهالی روستا به صورت مستقیم و ۴۵ نفر را به صورت غیرمستقیم مشغول به کار کرده است، افزود: علاقه به سرزمین و روستای پدری ام موجب شده تا سال‌ها پیش این شر کت را در روستا  راه اندازی کنم.

وی اضافه کرد: این شرکت بیش از ۱۵ نوع دستگاه از ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی از جمله خاک ورز‌های حفاظتی بذرکار کودکار خرمنکوب‌های بوجاری و چند منظوره سمپاش مرزکش تانکر چرخدار علوفه کوب و بسیاری دیگر را تولید می‌کند.

انتهای پیام/ج

تولید محصولات وطنی در روستا و صادرات به کشور‌های خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.