مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خبر داد:

بی‌احتیاطی راننده کامیون، جان وی را گرفت

صبح امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه زین‌الدین بعد از پل امام علی (ع) تصادفی رخ داد که متاسفانه طی آن یک نفر جان خود را از دست داد.

بی‌احتیاطی راننده کامیون، جان وی را گرفتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از وقوع یک سانحه رانندگی در بزرگراه زین‌الدین خبر داد.

سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات این پلیس در این باره گفت: ساعت ۵:۵۰ دقیقه صبح امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه زین‌الدین بعد از پل امام علی (ع) تصادفی رخ داد که متاسفانه طی آن یک نفر جان خود را از دست داد.

مؤمنی در این باره اظهار کرد: در این تصادف یک دستگاه کامیونت ایسوزو به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده به قسمت عقب یک کامیون بنز که در حاشیه بزرگراه توقف نموده برخورد می‌کند؛ که در اثر شدت جراحات وارده، راننده کامیونت که مردی حدوداً ۲۳ ساله بوده در محل حادثه فوت می‌کند.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد: در هنگام توقف در حاشیه بزرگراه‌ها از علایم ایمنی و هشدار دهنده در پشت خودرو استفاده نمایند و درصورت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار