مشاور استاندار در امور اهل سنت خراسان شمالی گفت: علت خشم دشمنان اسلام وحدت بین شیعه و سنی است.

 آخوند کمالی مشاور استاندار در امور اهل سنت و مدیر حوزه علمیه جرگلان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،گفت: وحدت بین شیعه و سنی کنار گذاشتن مسائل اختلافی و تکیه بر مشترکات و مبنا قرار دادن آن در تعامل با یکدیگر و در مسائل مربوط به جهان اسلام و صحنه بین المللی است.

آخوند کمالی افزود: مقصود از وحدت اسلامی همبستگی مسلمانان و اتحاد پیروان مذاهب گوناگون با وجود اختلافات مذهبی، در برابر دشمنان اسلام و بیگانگان است.
وی با اشاره به اینکه برنامه دستور اسلام وحدت است، اظهار کرد: تمامی مومنان با هم برادر هستند و زیر نظر مقام معظم رهبری برای آبیاری کردن درخت اسلام باید دست به دست هم دهند تا دشنمان اسلام را شکست دهند.

آخوند کمالی افزود: با توجه به طمع ورزی دشمنان، مسلمانان باید با حفظ اتحاد و انسجام خود، توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.
وی گفت: هفته وحدت می‌تواند گام مهمی در راستای توسعه وحدت مسلمانان باشد و باید دست در دست هم از دین اسلام و نظام حفاظت کنند.
مشاور استاندار در امور اهل سنت افزود: در استان خراسان شمالی شاهد وحدتی کم نظیر بین شیعه و سنی هستیم که با آرامش در کنار یکدیگر زندگی کرده و نمی‌گذارند دشمنان اسلام به اهداف شوم خود برسند.

گفتنی است: وحدت محدود به یک روز یا یک هفته نیست بلکه هدف همه ما یکی است و ما باید همیشه اتحاد و همبستگی داشته باشیم.

انتهای پیام/ط


برنامه دستور اسلام وحدت است

برچسب ها: هفته وحدت ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.