پورعلی‌فرد: بودجه‌ای که وزارت ورزش برای ما بدنسازی نظر گرفته کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان گفت: بودجه‌ای که وزارت ورزش و جوانان به ما اختصاص داده کفاف هزینه‌ها را نمی‌دهد.

ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان داشت: بودجه‌ای که وزارت ورزش برای بدنسازی در نظر گرفته مشخص است که کفاف هزینه‌های فدراسیون را نمی‌دهد و باید برای جذب حامی مالی تلاش کنیم تا از این طریق بتوانیم هزینه‌های جاری فدراسیون را تامین کنیم.

او ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی بهتر است نهایت صرفه جویی را داشته باشیم و به گونه‌ای عمل کنیم که در این مسیر زیانی به ورزش و قهرمانان  وارد نشود.

پور علی فرد تصریح کرد: در چنین شرایط اقتصادیی ما موفق شدیم در مسابقات جهانی پرورش اندام بنیدورم اسپانیا و همچنین مسابقات آسیایی مغولستان و سایر مسابقاتی که در رشته‌های مختلف حضور داشتیم خوش بدرخشیم، عناوین خوبی را نصیب ایران کنیم.

رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی در ادامه گفت: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام این آمادگی را دارد که با تمامی دوستانی که مایل به سرمایه گذاری در بدنسازی هستند قرارداد‌هایی را منعقد کند تا هم آن‌ها و هم ما بهره لازم را از این همکاری ببریم. با توجه به شرایط خاص رشته‌ای که داریم حامیان مالی همواره به رشته ما لطف داشته و دارند و امیدوارم این همکاری همچنان تداوم داشته باشد. خوشبختانه توانستیم با بودجه ناچیز وزارت ورزش و جوانان به تمام اهدافی که می‌خواهیم برسیم، ورزشکاران را با این شرایط این روز‌های اقتصادی کشور به رقابت‌های برون مرزی اعزام کنیم.


بیشتر بخوانید:پور علی فرد: تمام دنیا قبول دارند کشور ما پایتخت پرورش اندام جهان است

پورعلی‌فرد رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون جهانی بدنسازی می‌شود

پور علی فرد: بازنشسته نیستم، اما تابع قانون هستم


انتهای پیام/

اظهارات پور علی فرد درباره جذب حامی مالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار