سه شرط برای بقای تاج در فدراسیون فوتبال از زبان نماینده مجلس

نماینده مجلس شواری اسلامی از سه قانون برای بقای مهدی تاج در فدراسیون فوتبال ایران خبر داد.

سه شرط برای بقای تاج در فدراسیون فوتبال از زبان نماینده مجلسبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شواری اسلامی از سه قانون برای بقای مهدی تاج در فدراسیون فوتبال ایران خبر داد و گفت: ما دخالت در کار فدراسیون فوتبال را قبول نداریم. قانون منع به کارگیری بازنشستگان) فقط مختص فدراسیون‌ها نیست بلکه شامل همه مجموعه‌های دولتی می‌شود. این قانون دخالت در هیچ اداره‌ای نیست بلکه در مورد اشخاص تصمیم گرفته می‌شود.

نماینده مجلس شواری اسلامی ادامه داد: راهکار ما این است که هم اساسنامه فیفا رعایت شود و هم تغییر و تحولات رخ دهد. راه حل این کار برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال است.

هاشمی درباره شرط‌های باقی ماند تاج در فدراسیون فوتبال گفت: یک. در صورتی که این اتفاق رخ دهد تمام منابع مالی که از سمت وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال داده می‌شود قطع می‌شود و حتی یک ریال هم به فدراسیون فوتبال داده نمی‌شود. ۲ ـ وزارت ورزش نباید هیچ مکان ورزشی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دهد یعنی مثلا فدراسیون نمی‌تواند از استادیوم آزادی استفاده کند. ۳. فدراسیون فوتبال که تا به حال مالیات لازم را به دولت نپرداخته باید این کار را انجام دهد و مالیاتش را بپردازد.


بیشتر بخوانید:تاج در مورد غیر دولتی بودن فدراسیون فوتبال سند رو کرد

اسلامیان: استعفای تاج عادی است؟

عابدینی: درباره قانون منع استفاده از بازنشستگان اطلاعات غلط به ای‌اف‌سی دادند


انتهای پیام/ 

آخرین حواشی درباره رئیس فدراسیون فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار