برگزاری دوره آموزشی جهادگران کارآفرین در مازندران

دوره آموزشی جهادگران کارآفرین با موضوعاتی در خصوص شناخت فضای بازار و نیاز‌های مشتریان برگزار می‌شود.

سید علی اصغر رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: دوره آموزشی جهاد گران کارآفرین با موضوعاتی در خصوص شناخت فضای بازار و نیاز‌های مشتریان، راه اندازی کسب و کار سودمند و پایدار، مدیریت مشتریان، کاهش هزینه‌های تولید، افزایش سهم بازار و روش‌های نوین تبلیغات و فروش محصولات، با حضور اساتید برجسته کشوری درزمینه کارآفرینی و تبلیغات و مدیریت مالی برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره آموزشی جهادگران کارآفرین با مشارکت بسیج سازندگی مازندران و کمیته امداد استان و با حضور ۲۰۰ نفر از بسیجیان جهادگر و کارآفرین، در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار می‌شود.

رضایی گفت: در دوره آموزشی با موضوعاتی در خصوص شناخت فضای بازار و نیاز‌های مشتریان، راه‌اندازی کسب‌ و کار سودمند و پایدار، مدیریت مشتریان، کاهش هزینه‌های تولید، افزایش سهم بازار و روش‌های نوین تبلیغات و فروش محصولات، با حضور اساتید برجسته کشوری درزمینه کارآفرینی  و تبلیغات و مدیریت مالی برگزار می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: ایجاد روحیه کارآفرینی در بسیجیان  جهادگر با همکاری بسیج سازندگی از اهداف این دوره آموزشی است.

رضایی گفت: در پایان این دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهی آموزش مدیریت کسب و کار اعطا می‌شود  و تمامی افراد شرکت کننده آگاهی لازم برای تحلیل فضای کسب و کار را به دست خواهند آورد.

وی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به دو هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران از ابتدای امسال تاکنون ارائه شد که از این تعداد ۷۱۵ مددجو از آموزش‌های کارآفرینی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ م

آموزشی برای جهادگران کارآفرین به منظور شناخت فضای بازار در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار