فیلم مستند طرح‌های آبخیزداری آذربایجان غربی تولید می‌شود

مستند سازان ستاد سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برای تهیه مستند طرح‌های آبخیزداری در استان آذربایجان غربی راهی این استان شدند.

به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ قاسمی معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت:در راستای تهیه مستند گزارشی و تهیه فیلم از پروژه‌های آبخیزداری ازمحل اعتبارات صندوق توسعه ملی؛ اکیپی از عوامل مستند ساز؛ به آذربایجانغربی سفر می‌کنند.


وی افزود:در این راستا برنامه ریزی کرده ایم موضوعات مشارکتی؛ تسهیل گری و اجرای طرح‌های بیو مکانیکی و بیولوژیکی طرح‌های آبخیزداری در الویت قرار گیرد تا نمود وحدت و همدلی مردم در اجرای این طرح ملی در سطح استان به تصویر کشیده شود.


هوشنگ داداش زاده مسول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز در این زمینه گفت: با در خواست اداره کل منابع طبیعی استان، تهیه مستند گزارشی از اجرای طرح‌ها آبخیزداری با موضوعیت مشارکت مردمی اعلام شد و به همین منظور اکیپی ازمستند سازان از ستاد سازمان جنگل به استان عازم شده اند.

 

داداش زاده گفت:با توجه به برآورد آمار‌ها و گزارش کارشناسان آبخیزداری در استان، اجرای طرح‌های آبخیزداری در آذربایجان غربی از پیشرفت خوبی برخوردار بوده که نشان از جدیت و تلاش شبانه روزی مدیران و کارشناسان مجموعه اداره کل داشته و امیدواریم در تهیه این مستند نیز بتوانیم دست آورد‌ها و نتایج خوب مشارکت مردمی را در اجرای طرح‌های آبخیزداری به تصویر بکشانیم.
انتهای پیام/ح


تهیه مستند طرح‌های آبخیزداری آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.