فرمانده سپاه حضرت بقیه الله شیراز:

اجرای ۷۰۳ برنامه در هفته بسیج توسط سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز

۷۰۳ ویژه برنامه در هفته بسیج توسط سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمدجعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه حضرت بقیه‌الله (عج) شیراز در نشست خبری هفته بسیج در جمع خبرنگاران، گفت: ۷۰۳ برنامه در هفته بسیج در سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: راه‌اندازی معاونت فضای مجازی و باشگاه افسران جنگ نرم با هدف سازماندهی، آموزش و توانمندسازی مجاهدان این عرصه در هفته بسیج در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت بقیه‌الله (عج) شیراز با اشاره به عقب بودن کشورمان در حوزه فرهنگ و تبلیغ و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، ادامه داد: این عقب‌ماندگی باید جبران شود چراکه دشمن با همین نرم‌افزار‌ها سلایق ما را می‌سنجد و برای نوجوانان و جوانان جامعه ما برنامه‌ریزی می‌کند.

دوستدار هفته بسیج را یادآور رشادت زنان و مردانی دانست که با خون خود پای انقلاب ایستادند و افزود: به گفته‌ی امام راحل مردمان انقلاب اسلامی از امت عصر پیامبر (ص) و امام حسن (ع) و امام حسین (ع) بهترند و با جان و دل از ولایت پیروی می‌کنند و همواره در تمام صحنه‌ها حضور داشته و دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در جهان حرف نویی داشت، گفت: استکبار جهانی برای اینکه نهال بسیج که خود دستاوردی از انقلاب است به ثمر ننشیند انواع توطئه‌ها را طراحی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت بقیه‌الله (عج) شیراز بیان کرد: چهل سالگی انقلاب را در حالی جشن می‌گیریم که این نهال تنومند و توانمند شده است.

دوستدار با بیان اینکه عرصه‌های بسیج بسیار متنوع است، عنوان کرد: یکی از آن‌ها عرصه‌ی نظامی و آمادگی دفاعی است که آموزش آن از دوران دانش‌آموزی در برنامه قرار دارد تا نوجوانان و جوانان برای دفاع از کشور آمادگی کسب کنند.

به گفته‌ وی اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم با هدف محرومیت‌زدایی، بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی، برگزاری تور دوچرخه سواری ویژه دانش‌آموزان، گلباران قبور شهدا، برگزاری حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، اجتماع بسیجیان در ورزشگاه شهید دستغیب و تجلیل از بسیجیان نمونه، آشنایی با سبک زندگی شهدا، برگزاری مسابقه رزم‌آوران در محله سنگ سیاه، اعزام دانش‌آموزان ناحیه ۳ شیراز به اردو‌های راهیان نور و برگزاری نشست‌های فرهنگی با موضوع تبیین گفتمان رهبری از جمله برنامه‌های هفته بسیج این ناحیه است

انتهای پیام/چ

صحبت های فرمانده سپاه ناحیه حضرت بقیه‌الله (عج) شیراز در نشست خبری هفته بسیج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار