تیم فوتبال افشید قم بار دیگر مدعی صعود خواهد شد

تیم افشید قم که در بازی‌های گذشته خود تنها یک شکست در کارنامه خود دیده است در صورتی که بتواند ذوب آهن را در قم شکست دهد بار دیگر مدعی صعود خواهد شد

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، هفته هفتم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور روز جمعه برگزار می‌شود و نماینده قم در دیداری خانگی و حساس حریفی قدرتمند را پیش رو دارد، اما به کسب برد امیدوار است.

تیم افشید قم که در بازی‌های گذشته خود تنها یک شکست در کارنامه خود دیده است در صورتی که بتواند ذوب آهن را در قم شکست دهد بار دیگر مدعی صعود خواهد شد البته یک نیم فصل دست نخورده برای افشید باقی مانده و نماینده قم فرصت رسیدن به صدر را در اختیار دارد.

در هفته هفتم دور رفت مرحله نخست گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور تیم افشید قم حریف تیم ذوب آهن اصفهان شده است و دو تیم از ساعت ۱۴ روز جمعه دوم آذر در ورزشگاه شهید حیدریان قم با هم دیدار می‌کنند.

افشید در حال حاضر تیم دوم جدول است، اما تیم‌های سپاهان اصفهان، مقاومت تهران و ذوب آهن اصفهان دیگر مدعیان صعود هستند که رقابت برابر آن‌ها کار ساده‌ای نیست با این حال افشید نشان داده توانایی انجام کار‌های بزرگ را دارد.

نماینده قم در لیگ نوجوانان با ترکیبی بومی و با استفاده از کادر فنی متشکل از مربیان قمی وارد این مسابقات شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار