رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان:

۱۰۰ درصد اعتبارات کردستان در سال ۹۶ تخصیص یافت

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان گفت: با تلاش‌های مجموعه مدیرتی استان ۱۰۰ درصد اعتبارات کردستان در سال ۹۶ تا پایان تیرماه امسال تخصیص یافت.

۱۰۰ درصد اعتبارات کردستان در سال ۹۶ تخصیص یافتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بهرام نصرالهی زاده صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل دیوان محاسبات استان کردستان اظهار داشت: طی چند سال گذشته که شرایط اقاصادی و بودجه کشور از نقدی به اسناد و اوراق تغییر یافت مشکلات زیادی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای فعالیت‌های حوزه خود به وجو امد.

وی افزود: مدیریت در این شرایط و زمان است که خود را نشان می‌دهد و فعالیت دستگاه اجرایی در این سرایط اقتصادی در راستای توسعه استان هنر مدیریت انان را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان ادامه داد: مدیری که همیشه به دنبال اجرای قانون باشد و قانون پذیر باشد و در کنار ان نیز کار‌های ریسک دار انجام دهد هیچگاه از سوی دستگاه‌های نظارتی مشکلی برای انان پیش نمی‌اید و دیوان محاسبات نیز از انان حمایت کرده است.

نصرالهی زاده یاداور شد: در دوران مدیریت مدیر قبلی دیوان محاسبات هر جایی که دستگاه‌های اجرایی با مشکل قانونی مواجه می‌شدند با تمام توان در راستای قانون مشکلات ان‌ها رفع و دستگاه‌های اجرایی همیشه کمک می‌شدند.

وی بیان کرد: پروژه‌هایی در این استان داشتیم که ۱۰ تا ۱۵ سال از عمر ان‌ها می‌گذشت که با کمک دیوان محاسبات مشکلات ان‌ها به صورت قانونی رفع شده و در حال پیگیری هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله مراد محمدی تجلیل و محمدمهدی جعفری به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.