همایش ملی بزرگداشت شهید مدرس در اردستان برگزار می‌شود

فرماندار اردستان گفت: همایش ملی بزرگداشت شهید مدرس در هفته فرهنگی اردستان برگزار می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید رضا تأملی فرماندار اردستان در جلسه شورای اداری اردستان در محل ناحیه مقاومت بسیج اظهار داشت: با توجه به آغاز هفته بسیج، تمام روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته بسیج مشارکت جدی داشته باشند.

وی افزود: برنامه تجمع بزرگ بسیجیان با حضور یکی از مفاخر ارزشمند منطقه اردستان که هنوز مردم صحنه‌های دریافت نشان فتح توسط این سردار اسلام سردار علی فدوی را از دستان مقام معظم رهبری فراموش نکرده‌اند، در اردستان برگزار می‌شود.

فرماندار اردستان با بیان اینکه هفته فرهنگی اردستان از 5 آذر آغاز می‌شود، تصریح کرد: در این هفته دو برنامه شاخص شامل همایش بزرگداشت شهید مدرس در 8 آذر با حضور نائب رئیس اول مجلس و شب فرهنگی اردستان در تهران که شهرداری و شواری اسلامی اردستان و اداراه فرهنگ و ارشاد پی گیر آن هستند را خواهیم داشت.

تأملی ضمن گرامی داشت 10 آذرماه سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس و خاطرنشان کرد: نام شهید مدرس بلندترین پرچمی است که ما می‌توانیم به واسطه و کمک آن نام منطقه اردستان را  به اهتزاز دربیاریم و باید اعتراف کنیم که حقیقت مطلب در خصوص شخصیت شهید مدرس در سطح منطقه و کشور به آن پرداخته نشده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم دانشگاه‌های پیام نور و آزاد یک تعامل و همکاری جدی‌تری در انجام ماموریت‌های شهرستان به سمت توسعه داشته باشند و کاملا استقابل می‌کنیم از هر ایده خلاقانه که بتواند گامی در جهت پیشرفت شهرستان بردارد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری اردستان

برچسب ها: فرمانداری ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.