اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی برای هفته وحدت در سلماس

مدیر اداره تبلیغات اسلامی سلماس از برنامه ریزی برای اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی و مذهبی با موضوع هفته وحدت، در مساجد و محلات شیعه و سنی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام میلاد اسماعیلی مدیر اداره تبلیغات اسلامی سلماس در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت در دفتر امام جمعه سلماس گفت: جشن وحدت مسلمانان در مساجد روستا‌های شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری ۱۵ گفتمان دینی برای نخستین بار در مدارس اهل سنت، همایش وحدت با حضور علمای شیعه و سنی و دیدار با خانواده‌های شهدای اهل تشیع و تسنن از مهم‌ترین برنامه‌های هفته در سلماس خواهد بود.

امام جمعه سلماس نیز در این جلسه گفت: وحدت مسلمانان از اهمیت خاصی برخوردار است و خوشبختانه اتحاد خوبی را بین مسلمانان شیعه و سنی سلماس شاهد هستیم.

حجت الاسلام سیدمحمد موسوی افزود: ایران اسلامی با وحدت به اوج نقطه عزت رسید و نباید تعدادی افراد تندرو شیعه و سنی، اتحاد مسلمانان را خدشه دار کنند.

وی با تاکید به اینکه مسئولان و علمای دین در هفته وحدت به تبیین برکات نظام اسلامی و انسجام ملت بپردازند، اضافه کرد: مقام معظم رهبری همواره بر وحدت تاکید کرده اند و اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه، رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

 

انتهای پیام/ی

 

اجرای برنامه های فرهنگی در هفته وحدت

برچسب ها: سخن بزرگان ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.