نخستین دوره مسابقات فوتسال دختران کشور

نخستین دوره مسابقات فوتسال دختران دانشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه گیلان در سالن فجر این دانشگاه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهناز امیر شقاقی مسئول انجمن فوتسال دختران دانشگاه‌های کشورگفت: نخستین دوره مسابقات فوتسال دختران دانشگاه‌های کشور با شرکت ۱۴ تیم از استان‌های گیلان، مازندران، تهران با ۳ تیم، اهواز، تبریز، مشهد با ۲ تیم، همدان، اصفهان، یاسوج و رفسنجان به میزبانی دانشگاه گیلان در سالن فجر این دانشگاه در حال برگزاری است.
مهناز امیر شقاقی گفت:: این رقابت ورزشی برای آمادگی هرچه بیشتر دختران برای حضور در المپیاد ورزشی که قرار است ۲ سال دیگر به میزبانی گیلان برگزار شود، تشکیل شده است. وی افزود: پیش از این رشته فوتسال دختران جز رشته‌های المپیاد ورزشی نبوده است و امسال برای نخستین بار این رشته ورزشی به المپیاد ورزشی افزوده شده است.
مسئول انجمن فوتسال دختران دانشگاه‌های کشورگفت: در این رقابت ورزشی ۸ روزه قرار است ۸ تیم به عنوان تیم‌های منتخب انتخاب و جوایزی به رسم یادبود به آنان اهدا شود.
مهناز امیر شقاقی با بیان اینکه نخستین دوره مسابقات فوتسال دختران دانشگاه‌های کشورامشب به پایان می‌رسد افزود: تاکنون فرودسی مشهد سوم، علامه تبریز چهارم، علامه تهران پنجم، گیلان ششم، چمران اهوازهفتم وخوارزمی تهران هشتم شده است.
وی تصریح کرد:امشب پس از رقابت تیم‌های الزهرای تهران و ایلام، تیم‌های اول و دوم مشخص می‌شود.

انتهای پیام/آ

دانشگاه گیلان میزبان نخستین دوره مسابقات فوتسال دختران

برچسب ها: فوتسال ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.