محمد دلاوری خطاب به مسئولان:

حق "مرسی که هستی" هم برای خود در نظر بگیرید! +فیلم

مجری برنامه پایش به مسئولانی که حقوق و مزایای خارج از ضوابط می‌گیرند، توصیه کرد حق مرسی که هستی هم بگیرند.

حق مرسی که هستی برای مسئولان! +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دلاوری مجری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار فیلم قسمتی از اجرای خود در برنامه ی تلوزیونی پایش در اینستاگرامش، برخی وجوهات خارج از ضوابط و حقوق های عجیب و غریب مانند حق تلاش و حق جلاسات و هدایایی که برخی مسئولان می‌گیرند را مورد نقد قرار داد. دلاوری به کنایه گفت به شما توصیه می‌کنم حق مرسی که هستی و حق مامان بابا خوبن سلام برسونید و شما چقدر به صندلیتون میایید هم برای مسئولانی که به هر بهانه‌ای فقط به دنبال حقوق بیشتر با عنوان‌های عجیب و غریب برای خود هستند در نظر بگیرید.

محمد دلاوری در اینستاگرام نوشت:

سالها پیش با معاون اول یکی از روسای جمهور رفته بودیم ازبکستان ، یکی از وزرا هم آمده بود که همه مطلع بودیم تا چند روز آینده برکنار می شود .

به رفقا میگفتم وزیری که وزارتش تمام شده چرا قبول کرده راهی سفر شود ، یکی گفت : برای روزی ۳۰۰ دلار حق ماموریت

بعضی آدم ها در مدیریت های ارشد هویت «کارتن خواب » دارند ، اعتبار و مکنتی ندارند، پس نگران هیچ چیز نیستند، حاضرند فقط برای اندکی پول یا یک موقعیت با هر شرایطی بمانند.

اینها حتی اگر به وزارت هم برسند، همچنان کارمند وزارتخانه خود هستند، دنبال دردسر و تحول هم نیستند، حق جلساتشان برسد همه عمر دعاگو هستند، اگر نرسد یا قهر می کنند یا در صف دشمنان خونی قرار می‌گیرند.

حق مرسی که هستی برای مسئولان! +فیلم


در ادامه ویدئوی مربوط به این بخش از برنامه پایش را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.