آیت الله اراکی در همایش بین‌المللی حمایت از مردم یمن:

کاری کنیم که کمک به مردم فلسطین و یمن به عنوان افتخار در جهان شناخته شود

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب گفت: باید کاری کنیم که کمک به مردم فلسطین و یمن افتخاری برای هر انسان با شرفی در جهان محسوب شود.

عزیزمحمدی/ امروز مصداق اولیای کفر آمریکا و اسرائیل هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب در همایش بین‌المللی حمایت از مردم یمن که صبح امروز (پنجشنبه یکم آذر) در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، گفت: در نبرد حق و باطل سرانجام حق و باطل یک پارچه گشته و سپس حق بر باطل پیروز می‌شود، این سنت الهی است.

وی افزود: امروز که شاهد یکی شدن رژیم صهیونیستی و آل سعود هستیم بیش از آنکه برای ما خطر باشد نشانه‌ای افول و سقوط آل سعود است.

آیت الله اراکی با اشاره به اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حمایت از رژیم آل سعود اظهار کرد: این اظهارات نشانه دهنده به بن بست رسیدن آل سعود و آمریکاست.

وی بیان کرد: امروز چه کسی در جهان به رسول را عمل می‌کند؟ مگر دستور خدا این نیست که ما از مظلومان حمایت کنیم؟ چرا شمایی که عربستان هستید و مدعی اسلام هم هستید آمریکا را به عنوان ولی خود انتخاب می‌کنید؟ امروز مصداق بارز کفر در آمریکا و صهیونیست نشان داده شده است؛ آل سعود به آمریکا تیکه کرده و فکر می‌کند این وابستگی به آنها عزت می‌بخشد.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب با بیان اینکه امروز یمن جلوه‌گاه عزت عرب و جهان اسلام است، خاطر نشان کرد: ممکن نیست جبهه رسول اکرم(ص) شکست بپذیرد، این وعده خدا به یمنی‌ها و فلسطینی‌هاست که اگر در مقابله با دشمن زخم به پیکره‌شان نشسته است بدانند که دشمن شما نیز جراحت زیادی برداشته است.

وی تصریح کرد: ما باید کاری کنیم که کمک به فلسطینی‌ها و یمنی‌ها به عنوان افتخاری برای هر انسان با شرفی در جهان محسوب شود، این وظیفه ماست که از یمن در قبال ظلم آل سعود و نظام استکبار دفاع کنیم.

آیت الله اراکی با تاکید بر اینکه یمنی‌ها مطمئن باشند که بدون نصرت الهی نمی‌توانستند این مدت مقاومت کنند گفت: نوار غزه و یمن با وجود کوچک بودن و با انسان‌های مستضعفی که نگذاشته‌اند از داشته‌های خود استفاده کنند تا به امروز مقاومت کرده‌اند. 

وی افزود: یمنی‌ها و فلسطینی‌ها بدانند این مقاومت خود نصرت الهی است. غزه در برابر یک جهان قدرت نظامی مقاومت کرده است. امیدواریم مردم یمن بتوانند با پیروزی از این نعمات سرزمین خود بهره ببرند. پیروزی از آن یمن است ولی صبر می‌خواهد. ما باید این صبر را مضاعف کنیم و مقاومتی که ما می‌گوییم منظورمان صبر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، دفاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار