بهره برداری از 2100 واحد بازسازی شده در روستاهای سرپل ذهاب توسط اردبیل

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: 2 هزار و 100 واحد بازسازی شده در روستاهای سرپل ذهاب توسط بنیاد مسکن استان اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد سبحانی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در بازدید از واحدهای بازسازی شده در مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت اولین سالروز زلزله استان کرمانشاه 2 هزار و 100 واحد بازسازی شده توسط ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در روستای دارتوت موالی از توابع شهرستان سرپل ذهاب بهره برداری به عمل آمد.

وی ضمن قدردانی از تلاش همه عزیزانی که شبانه روز در میان خانواده های مصیبت دیده، بزرگوارانه زحمت کشیدند، از حضور و پیگیری مسئولان کشوری و استاندار استان کرمانشاه که هم درسطح روستاها و هم در شهرهای آسیب دیده، مدیریت کردند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل به ارائه گزارشی از تعداد 2 هزار و 300 واحد در 75 روستای مورد تعهد ستاد معین بازسازی استان اردبیل مستقر در سرپل ذهاب پرداخت و گفت:ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با تعداد 100 نفر شروع به فعالیت کرد که در سایه عنایت الهی و تلاش شبانه روزی توانستیم بیش از 2 هزار و 100 واحد را آماده بهره برداری سازیم.

سبحانی تصریح کرد: در این رابطه ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اقدام به اجرای تعداد 2 هزار و 300 واحد فونداسیون، تعداد 2 هزار و 295 اجرای اسکلت سیستم سازه ای، دیوار چینی به تعداد 2 هزار و 226، تعداد 2 هزار و 234 اجرای سقف و اتمام تعداد 2 هزار و 100 واحد مسکونی کرده است .

وی همچنین به اتمام 100 درصد تعداد 672 واحد مسکونی تعمیری در 75 روستا اشاره کرد و افزود: در روستای دارتوت موالی 100درصد واحدهای مسکونی به تعداد 27 واحد احداث شده و تعداد 23 واحد مسکونی نیز تعمیر گردیده است.

انتهای پیام/ح

بازسازی واحدهای مسکونی 75 روستا در مناطق زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار