دبیراجرایی کنگره جهانی خطر جریان‌های تکفیری؛

غربی‌ها برای مقابله با اسلام چهار موج راه انداخته‌اند

دبیراجرایی کنگره جهانی خطر جریان‌های تکفیری گفت: سناریونویسی برای آینده جهان اسلام مهم‌ترین موج مقابله دشمنان با اسلام است.

غربی‌ها برای مقابله با اسلام چهار موج را راه انداخته‌اندبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  حجت الاسلام سید مهدی علیزاده موسوی دبیراجرایی کنگره جهانی خطر جریان‌های تکفیری  صبح امروز در سی‌امین همایش بزرگ وحدت در کرمانشاه اظهار داشت: اگر امروز در بحرانی‌ترین شرایط قرار داریم اما در بهترین فرصت‌های جهان اسلام هستیم.

وی  با بیان اینکه غربی‌ها برای مقابله با اسلام چهار موج را راه انداخته‌اند، بیان کرد: موج اول مقابله با مهم ترین سند اسلام یعنی قرآن کریم بود که در این قضیه با درایت امام راحل با شکست مواجه شدند. موج دوم در سال ۲۰۰۳ مقابله با آثار اسلامی بود موج سوم اسلام  زیرساخت‌های کشورهای اسلامی را از بین بردند.

وی موج چهارم را خطرناکترین موج عنوان و بیان کرد: در این موج شاهد گسترش تکفیر در جهان اسلام هستیم و سناریونویسی برای آینده جهان اسلام است.

دبیراجرایی کنگره جهانی خطر جریان‌های تکفیری با بیان اینکه دانشگاه آکسفورد ۴ میلیارد دلار در این زمینه اختصاص داده است، بیان کرد: این طرح در ایران راه به جایی نبرد و با شکست مواجه شد.

انتهای   پیام/ز

 

سی‌امین همایش بزرگ وحدت در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.