پیش بینی آغاز بارش باران از امشب در استان کرمانشاه

معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه ،گفت: انتظار می رود این سامانه از امشب (پنجشنبه) تا صبح روز دوشنبه هفته آینده بارش های خوبی را برای مناطق مختلف به همراه داشته باشد.

پیش بینی آغاز بارش باران از امشب در استان کرمانشاهبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  علی محمد زوراوند   معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه   گفت: وزش باد نسبتا شدید در برخی ساعات و رعد و برق و آبگرفتگی معابر عمومی از دیگر پیامدهای ورود این سامانه بارشی به جو استان خواهد بود شدت بارش ها از عصر جمعه تا صبح شنبه و همچنین اواخر این روز تا ظهر یکشنبه پیش بینی می شود.

زوراوند با بیان اینکه کل استان از بارش های این سامانه برخوردار می شوند، گفت: در عین حال بارش ها در نیمه جنوبی و نواحی غربی استان شدت بیشتری خواهد داشت  با ورود این سامانه بارشی احتمالا باید منتظر بارش برف در ارتفاعات و همچنین برخی از گردنه های سردسیر استان نیز باشیم.

وی همچنین به وضعیت دمای مناطق مختلف نیز اشاره کرد و گفت: با ورود این سامانه شاهد استقرار هوای سرد در استان خواهیم بود به گونه ای که انتظار می رود دمای روزانه بین چهار تا پنج درجه و دمای شبانه نیز بین 2 تا 3 درجه سردتر شود.

انتهای  پیام/ز

استقرار هوای سرد در استان کرمانشاه از امشب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار