حسینی: پرسپولیس سازنده گروه مرگ در لیگ قهرمانان است

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس خودش را در بازی های آسیایی ثابت کرده و خود پرسپولیس گروه مرگ را برای تیم های دیگر در آسیا می سازد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا  ۲۰۱۹ با تیم های السد قطر، الاهلی عربستان و  برنده پلی آف (پاختاکور ازبکستان - نیروی هوایی و برنده آن مسابقه در دیدار با النصر امارات) هم گروه شد و باید در نخستین مسابقه در این رقابت ها، ۱۴ اسفند در ورزشگاه آزادی از برنده تیم مرحله پلی آف میزبانی کند.

سرخپوشان که فصل گذشته به فینال رقابت های لیگ قهرمانان صعود کرده بودند و در دیدار نهایی مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن شکست خوردند، در صدد هستند تا اینبار با برانکو ایوانکوویچ به مقام قهرمانی برسند و نخستین تیم ایرانی لقب بگیرند که در فرمت جدید  لیگ قهرمانان موفق به قهرمانی می شوند.

امیرعلی حسینی، مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس تهران که در مراسم قرعه کشی در مالزی حضور داشت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره هم گروهی های نماینده سرخپوش ایران بیان کرد: پرسپولیس در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه D قرار گرفت و بازی ها در این مرحله به هیچ عنوان راحت نیست، به خصوص تقابل با السد قطر که دیدار حساسی است اما پرسپولیس خودش را در بازی های آسیایی ثابت کرده و خود پرسپولیس گروه مرگ را برای تیم های دیگر می سازد.

او افزود: خوشبختانه ۲ پنجره نقل و انتقالاتی که محروم شده بودیم و بسته بود، باز شد و همانطور که می دانید در لیگ قهرمانان آسیا، ۲ بار فرصت داریم تا اسامی مربیان و کادرفنی مان را ثبت کنیم و به امید خدا  تلاش می کنیم تا تیم را قوی کنیم.

گفتنی است، تا کنون پرسپولیس تهران ۵ بازیکن جدید جذب کرده که می تواند از این بازیکنان در نیم فصل دوم لیگ برتر و همچنین در رقابت های آسیایی استفاده کند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در مراسم قرعه کشی در سید یک حضور داشتند و به عنوان سر گروه در گروه چهارم قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید:

برنامه مسابقات سرخابی‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا

استقلال در گروه مرگ/ جدال تکراری پرسپولیس - السد

سرخ‌های با تعصب با شایستگی نایب قهرمان آسیا شدند + فیلم و حاشیه‌ها


انتهای پیام/

اظهارات مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس تهران درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار