اعمال محدودیت‌های ترافیکی سه روزه ویژه در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی سه روزه ویژه‌ای بمنظور افزایش سفر ایمن و بدون حادثه در جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز جمعه یکم از جاده هراز ممنوع شد.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه و از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز یکشنبه و از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر روز دوشنبه از جاده هراز ممنوع می‌شود.

ممنوعیت آمد وشد انواع تریلر‌ها در جاده سوادکوه

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر ماه از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع است.

ورود موتور سیکلت به جاده ممنوع

وی گفت: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۵ آذر ماه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

جاده چالوس ۲ و ۴ آذرماه یکطرفه می‌شود

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز جمعه ۲ آذر ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع می‌شود.

وی افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز یکشنبه از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

جاده هراز دوم و چهارم آذرماه یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران، گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از رودهن به آمل ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/ آ.

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.