پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جوانان بیکار و کار آفرینان

فرماندار اسلام ابادغرب گفت:در یکسال گذشته در راستای رفع مشکل بیکاری جوانان ۱۷۰میلیارد ریال تسهیلات در بحث اشتغال پایدار و مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال از محل زلزله به کار آفرینان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،کریمی فرماندار شهرستان  اسلام  آباد غرب با تبریک هفته بسیج و هفته وحدت در سخنانی عنوان کرد:در این شهرستان در حوزه های مختلف بویژه حوزه فرهنگ،ورزش،بهداشت ،عمران شهری و روستایی ،اشتغال،گازرسانی  تحولات  چشمگیری ایجاد شده است و در یکسال گذشته در راستای رفع مشکل بیکاری جوانان ۱۷۰میلیارد ریال تسهیلات در بحث اشتغال پایدار و مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال از محل زلزله به کار آفرینان تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جوانان بیکار و کار آفرینان

کریمی گفت:  زلزله حادثه ای دردناک برای مردم استان بود ودر این شهرستان برای رفع خسارات پیش آمده ۴۰هزاز بازدید از منازل و اماکن بعمل آمد و وبه ۱۱هزار واحد خسارت دیده تسهیلات تعمیر و بازسازی پرداخت شد و برای رفع خسارت بیمارستان قدیم ۴۰میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است.

 حجه الاسلام مهری امام جمعه اسلام آبادغرب گفت:  بی انصافی است اگر خدمات نظام جمهوری اسلامی در استان نادیده گرفته شود همه باید بدانیم استان ما در دفاع مقدس مستقیم درگیر بوده و ترس از سرمایه گذاری و از بین رفتن زیرساخت ها باعث شده امروز کرمانشاه از نظر توسعه ای در جایی که باید قرار نداشته باشد .

 معاون سیاسی امنیتی استانداری باتبریک ایام و اعیاد ماه ربیع الاول خروج امریکا از برجام را جنگ روانی علیه انقلاب عنوان و افزودبرجام توافق بین المللی بود واین حرکت امریکامقابله علنی با جمهوری اسلامی بود.

الهی تبار گفت: امریکا با سیاست ضربه زدن به تاب آوری مردم وارد میشود و نهایتا خود را  بعنوان منجی و نجات دهنده جا میزند و این سیاست را  در کشورهایی همچون لیبی ،افغانستان ،عراق،سودان .اجرا کرده و با تشکیل اجماع جهانی بر علیه این کشورها توانست به اهداف خود برسد  وامروز این سناریو را  برای ایران طراحی کرده و میخواهد به انسجام ملی کشور ما ضربه بزند .

معاون استاندار کرمانشاه گفت :مردم ما انقلاب را دوست دارند فشارهای اقتصادی و روانی علیه ما راه به جایی نخواهد برد و این دوران راهمچون گذشته خواهیم گذراند.

انتهای پیام/ز

 

فشارهای اقتصادی و روانی علیه  ایران  راه به جایی نخواهد برد

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار