فریسات: می‌دانستیم بازی خوبی مقابل پیکان داریم

سرمربی موقت تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در انتهای دیدار مقابل پیکان روی اتفاقات فوتبالی گل خوردیم، اما بازیکنانمان باز هم به بازی بازگشتند و نتیجه را تغییر دادند.

فریسات: می دانستیم بازی خوبی در پیش خواهیم داشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عزیز فریسات سرمربی موقت تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از پیروزی مقابل تیم پیکان گفت:پیش بینی می‌کردیم که این دیدار فوتبال خوبی از آب در بیاید. هر ۲ تیم خوب بازی کردند، بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند و از فرصت‌های بدست آمده نهایت استفاده را بردیم. در انتهای بازی روی اتفاقات فوتبالی گل خوردیم، اما بازیکنانمان بازهم به بازی بازگشتند و نتیجه را تغییر دادند و بازی را بردیم.

او گفت: ما می‌دانستیم به خاطر شرایط خاصی که فولاد دارد، این بازی نیز شرایط خاصی پیدا خواهد کرد. بازیکنانمان با تمام وجودشان در فوتبال بازی کردند و غیرت خود را نشان دادند. کادر فنی سعی خود را کرد آن موارد لازم را گوش زد کند و این بازیکنانمان بودند که توانستند نقشه‌ها را خوب پیاده کنند. حق ما پیروزی بود و به آن نیز رسیدیم.

فریسات در مورد شرایط خودش در فولاد گفت: من با تیم به عنوان مربی قرارداد دارم و حال ماموریتی از طرف هیئت مدیره به من محول شده است و بالای سر این تیم هستم تا زمانی که خود هیئت مدیره تصمیم گیری کند. بحث تعداد روز و بازی مطرح نشده و فعلا بالا سر فولاد هستم.


بیشتر بخوانید:فرار موقت فولادی‌ها از بحران با شکست شاگردان جلالی/ باخت خانگی جادوگر در بازی ۶ امتیازی

سایپا با عبور از مهاراجه ها و یاران تاباتا به مرحله گروهی می رسد/ قعرنشین عربستان چشم انتظار شاگردان علی دایی

فهرست ۲۰ نفره پرسپولیس برای بازی با تراکتور سازی


انتهای پیام/

صحبتهای فریسات بعد از برد مقابل پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار