مشاور عالی فرمانده سپاه در فراهان:

تبیین مهمترین کار در مسیر ادامه راه شهداست

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تبیین مهمترین کار در مسیر ادامه راه شهداست

تبیین مهمترین کار در مسیر ادامه راه شهداستسردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  سفر به شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در مسیر معرفی برای ادامه دادن راه شهدا تبیین مهمترین کار است.

سردار عروج با بیان اینکه یادواره شهدا برای این است که بتوانیم ذات و دلایل این مسیر را که مبارزان ما چه زن و چه مرد طی کردند به مردم معرفی کنیم، افزود: ادامه راه شهدا از طریق تبیین این موضوعات برای مردم ما و همچنین برای همه بشریت می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

وی با بیان اینکه مظلومیت و غربتی که این مسیر ما داشت نگذاشتند به درستی این موضوعات منتشر شود، اضافه کرد: آنهایی که در این مسیر مسئولیت دارند باید به گوش مردم دنیا برسانند، چون وجدان‌های آگاه در دنیا زیاد است و می‌توانند این مسیر را به عنوان مسیر آزادی و عدالت انتخاب کنند تا بتوانند از حق خودشان دفاع کنند.

پایداری و مقاومت رزمندگان اسلام در دنیا نظیر ندارد

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: پایداری و مقاومت رزمندگان اسلام در دنیا نظیر ندارد و توان رزمی ارتش‌های دنیا با انواع سلاح‌های پیشرفته در برابر توان رزمی رزمندگان اسلام اندک و ناچیز است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از نظر تجهیزات نظامی خیلی قدرتمندتر است، اما نتوانسته هیچ غلطی بکند، تصریح کرد: آنچه توان رزمی رزمندگان ما را ارتقا می‌دهد، مقاومت اعتقادی رزمندگان است.

 انتهای پیام/ج

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.