رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی یزد؛

دوره بازآموزی معلمان قرآن در یزد برگزار می شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی یزد گفت: دوره ­های بازآموزی ویژه معلمان در سطح استان با حضور اساتید استانی و کشوری برگزار می ­شود.

دوره بازآموزی معلمان قرآن در یزد برگزار می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حت‌الاسلام علی محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری دوره ارتقاء و بازآموزی معلمان قرآن کریم در شهرستان‌های این استان خبر داد و گفت: دوره ­های بازآموزی ویژه معلمان در سطح استان با حضور اساتید استانی و کشوری برگزار می ­شود.

حجت‌الاسلام رضایی افزود: معلمانی که در سال‌های قبل آموزش دیدند در یک دوره بازآموزی اطلاعات شرکت خواهند کرد که این دوره برای تمامی شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در ماه آذر دوره باز آموزی معلمان قرآن در شهرستان‌های خاتم، یزد، مهریز و اردکان با حضور استاد کشوری بهروز یاری گل برگزار می‌شود و این دوره در بقیه شهرستان‌ها تا پایان سال اجرا خواهد شد.

رضایی تصریح کرد: دوره بازآموزی معلمان شهرستان یزد ۱۵ آذرماه، شهرستان تفت ۱۶ آذر، شهرستان خاتم و اردکان ۲۲ آذر و شهرستان میبد ۲۳ آذر ماه تشکیل خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می ­توانند برای ثبت ­نام به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ­های استان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ی

برگزاری دوره بازآموزی معلمان قرآن در یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار