کشف و ضبط زغال غیر مجاز بلوط در پلدختر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از کشف و ضبط بیش از ۵۰۰ کیلوگرم زغال غیر مجاز بلوط در شهرستان پلدختر خبر داد.

شیرزاد نجفی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، با اشاره به اجرای طرح پاکسازی روستا‌ها و مناطق آلوده به تهیه زغال در شهرستان پلدختر گفت: مامورین یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان‌های خرم آباد و پلدختر با هماهنگی عوامل انتظامی و پس از اخذ دستور قضایی نسبت به پاکسازی روستا‌های منطقه میانکوه شرقی توانستند بیش از ۵۰۰ کیلو گرم زغال غیر مجاز بلوط کشف و ضبط نمایند.

وی ضمن هشدار جدی به متخلفان و قاچاقچیان زغال تاکید کرد: در برخورد با سودجویان و کسانی که برای تهیه زغال با قطع درختان جنگلی اقدام به تخریب عرصه‌های جنگلی می‌کنند قاطعانه برخورد و اشد مجازات از سوی مراجع قضایی در انتظار آنان است.

نجفی حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه‌ای همگانی دانست و افزود: شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و رسیدگی به گزارش‌های مردمی در زمینه هرگونه تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در پایان از دستگاه قضا و پرسنل خدوم و زحمتکش انتظامی که همکاری خوبی در برخورد با متخلفین حوزه منابع طبیعی دارند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/م

 زغال غیر مجاز بلوط در شهرستان پلدختر کشف شد

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.