در هفدهم ربیع الاول؛

قم،شادمان طلوع پیامبر مهربانی ها و صادق آل محمد(ص)

شهر کریمه اهل بیت(ع)در سالروز میلاد با سعادت پیام آور مهر و رحمت،حضرت محمد مصطفی و سلاله پاکش امام صادق (ع)غرق در جشن و سرور است.

قم،شادمان طلوع پیامبر مهربانی ها و صادق آل محمد(ص)به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،شهر مقدس قم به ویژه بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در هفدم ربیع الاول سالروز میلاد با سعادت پیامبر اعظم  حضرت محمد امین(ع)و  ششمین سپهر سروری حضرت امام صادق (ع)غرق در نور و سرور است.

به همین مناسبت اراداتمندان و شیفتگان خاندان عصمت و  طهارت علیهم الاسلام خود را به این مکان سراسر نور رسانده اند تا میلاد پیامبر مهر و رحمت و سلاله پاکش حضرت امام صادق علیه السلام را به بانوی کرامت تبریک بگویند.

جای جای شهر مقدس قم بویژه اماکن مذهبی ،سر درب مساجد ، معابر و منازل آذین بندی شده و دلدادگان اهل بیت و عصمت و طهارت با برپایی پایگاههای صلواتی و پخش شیرینی و نذورات مراتب عشق و ارادت خودرا به رسول مهر و عطوفت و ششمین ستاره پرفروغ آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) ابراز می کنند.

همچنین محفل جشن و شادمانی در جای جای شهر  قم،مساجد به ویژه مسجد مقدس جمکران بقاع متبرکه امامزادگان و دفاتر مراجع اعظام و دفتر رهبر معظم انقلاب در قم نیز مراسم جشن و مولودی در حال برگزاری است.

سخنرانان نیز به بیان فضائل و شخصیت والای نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)و مداحان به مولودی خوانی می پردازند.

انتهای پیام/ش

حال و هوای شهر قم در هفدهم ربیع الاول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار