معرفی برگزیدگان مسابقه تئاتر خیابانی

برگزیدگان مسابقه تئاتر خیابانی در اختتامیه بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان مسابقه تئاتر خیابانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در آئین اختتامیه بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، هیئت داوران بخش تئاتر خیابانی متشکل از مجید امرایی، محسن پورقاسمی و مریم معترف است که پس از ارزیابی آثار حاضر در این بخش آراء خود را به شرح زیر اعلام کردند:

در بخش موسیقی:  تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم به آقایان «احمد جعفری» و «امیرمحمد انصافی» برای موسیقی نمایش «رویای درون کودک» از تهران تقدیم شد.

در بخش طراحی فضا و لباس: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «حمیدرضا زارعی» برای طراحی فضا و لباس نمایش «دوباره» از همدان اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از آقای «حمیدرضا رضایی مجد» برای بازی در نمایش «گوجی و ووجی» از همدان تقدیر کرد.

همچنین تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «مهدی حبیبی» برای بازی در نمایش «کتاب قدیمی پدر بزرگ» از تهران رسید.

در بخش بازیگری زن هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از «زهره قاسمی» برای بازی در نمایش «رویای درون کودک» از تهران تقدیر کرد.

همچنین تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم میشود به «نرگس خاک کار» برای بازی در نمایش «کتاب قدیمی پدربزرگ» از تهران تعلق گرفت.

در بخش طرح و ایده هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از «زهرا مریدی» برای طرح و ایده نمایش «رویای درون کودک» از تهران تقدیر کرد.

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «نرگس خاک کار» برای طرح و ایده نمایش «کتاب قدیمی پدر بزرگ» از تهران رسید.

در بخش کارگردانی هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از «سیدسوران حسینی» و «زهره قاسمی» برای کارگردانی نمایش «رویای درون کودک» از تهران تقدیر کرد و برگزیده این بخش که تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «نرگس خاک کار» برای کارگردانی نمایش «کتاب قدیمی پدر بزرگ» از تهران اختصاص پیدا کرد.

جایزه ویژه هیئت داوران شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به جهت درخشش بازیگران خردسال و هماهنگی اجرا به نمایش «جادوی گل سرخ» به کارگردانی پژمان شاهوردی از بروجرد و نمایش «کتاب قدیمی پدر بزرگ» به کارگردانی نرگس خاک کار از تهران اختصاص یافت.

انتهای پیام/ج

 

معرفی برگزیدگان مسابقه تئاتر خیابانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.