ساخت هزار خانه مددجویی در استان بوشهر آغاز شد

ساخت هزار خانه مددجویی همزمان با سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) در ۲۹۳ روستای استان بوشهر آغاز شد.

ساخت هزار خانه مددجویی در استان بوشهر آغاز شد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نماینده مردم استان بوشهردر مجلس خبرگان رهبری در مراسمی که به این مناسبت در جزیره شیف برگزار شد، رسیدگی به محرومان را سیره پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) عنوان کرد و گفت: رسیدگی به محرومان رسالت یک نهاد مشخص نیست بلکه همه باید خود را در مقابل برطرف کردن مشکل نیازمندان مسئول بدانیم.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری افزود: آغاز ساخت هزار واحد مسکونی در اوج تحریم‌ها و مشکلات با توکل بر خدا آغاز شده و انتظار داریم با همت خیران و مسئولان در زمان مشخص به پایان برسد.

وی با اشاره به اهمیت وحدت شیعه و سنی بیان کرد: فقط با وحدت و انسجام، می‌توان در مقابل زورگویی دشمنان ایستادگی کرد.
نماینده مردم استان بوشهردر مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در این شرایط حساس ایران اسلامی با همت مردم و نیرو‌های مسلح در مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستاده است و از دین اسلام در کنار سایر مسلمانان عالم محافظت می‌کند.

استاندار بوشهر نیز گفت: استانداری برای ساخت این واحد‌های مسکونی ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه می‌کند.

عبدالکریم گراوند همکاری همه دستگاه‌های خدماتی را برای اجرای این طرح در استان بوشهر و تامین مسکن مددجویان کمیته امداد خواستار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر نیز گفت: سه هزار و ۵۰۰ خانوار از مددجویان این نهاد، نیازمند مسکن هستند.

احمد لطفی افزود: تاکنون ۶۰۰ خانه با مشارکت سپاه ساخته و به مددجویان تحویل شده و هزار واحد مسکونی هم با مشارکت سپاه در حال ساخت است.

وی بیان کرد: امروز نیز با همت و مشارکت استانداری بوشهر ساخت هزار واحد مسکونی در ۲۹۳ روستا در استان آغاز شده که براساس برنامه ریزی‌ها تا سال آینده باید تکمیل و تحویل داده شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر ادامه داد: برای هر خانوار  یک مسکن ۵۰ مترمربعی در نظر گرفته شده که نیمی از هزینه آن را استانداری و نیم دیگر را کمیته امداد پرداخت می‌کند.

لطفی با تاکید بر همکاری دستگاه‌های خدماتی برای ساخت این خانه‌ها، گفت: بیشترین مشکل مددجویان، تامین زمین مورد نیاز است و مسئولان باید دست‌کم صد مترمربع زمین دراختیار آن‌ها قرار دهند.

وی تامین مسکن را در آبادانی روستا‌ها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها موثر خواند.

انتهای پیام/ک

آغاز ساخت هزار خانه مددجویی در ۲۹۳ روستای استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.