سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه:

تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه در سالن شهیدان‌آهندوست برگزار می‌شود

سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت:تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه از عصر امروز به طور موقت در سالن ۳۰۰۰ نفری شهیدان‌آهندوست برگزار خواهد شد.

قهرمان بیرامی سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه ظهر امروز یکشنبه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، اظهار کرد:با توجه به اینکه سالن غدیر خود را برای میزبانی مسابقات بین المللی کشتی آماده می‌کند از عصر روز یکشنبه تا زمان اتمام مسابقات کشتی، تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه در سالن ۳۰۰۰ نفری شهیدان آهندوست برگزار خواهد شد.

وی افزود:از روز گذشته با همکاری باشگاه، اداره کل ورزش و جوانان و هیات والیبال و نماینده فدراسیون والیبال، سالن شهیدان آهندوست به طور ضربتی تجهیز شده و مشکلی برای انجام تمرینات و بازی روز چهارشنبه  نداریم.

بیرامی ادامه داد:در روز‌های سختی که والیبال ارومیه سپری می‌کند، نیاز به حمایت هواداران و عاشقان والیبال داریم.

وی در پایان با بیان اینکه می‌دانیم کسب نتایج ضعیف دل هواداران را آزرده و این نتایج به دور از شان شهر عاشقان والیبال است، یادآور شد: چون شهر عاشقان والیبال هستیم انتظار داریم در شرایط سخت هواداران تنهایمان نگذارند و امیدوارم دوستداران والیبال اورمیه روز چهارشنبه با حضور در سالن از تیم شهرشان حمایت نمایند تا بتوانیم با حضور گرم آن‌ها اولین پیروزی را برای تیم شهرداری ارومیه به ارمغان بیاوریم.

گفتنی است، در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه روز چهارشنبه ۷ آذرماه از ساعت ۱۶ در سالن ۳۰۰۰ نفری شهیدان آهندوست ارومیه میزبان تیم عقاب نهاجا خواهد بود.
 
انتهای پیام/م
 

تغییر مکان تمرین تیم والیبال شهرداری ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.