گرشاسبی: امیدوارم مدیرعامل پرسپولیس نمانم/ برانکو یک فصل و نیم دیگر با ما قرارداد دارد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تا آخرین لحظه مدیرت تمام امور را انجام خواهم داد، اما ترجیح می‌دهم که برای مدیرعاملی سرخپوشان انتخاب نشوم.

گرشاسبی: ترجیحم بر این است که برای مدیر عاملی پرسپولیس انتخاب نشوم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه دیدار پرسپولیس و تراکتور بیان کرد: تا ۱۵ آذر ماه برای کنارهگیری از مدیریت فرصت است. اگر این بار را از دوش من بردارند بهتر است و ترجیح می دهم است که به عنوان مدیر انتخاب نشوم. خودم را بلاتکلیف نمی‌دانم چرا که تا ثانیه آخر با تمام وجود کار‌ها را انجام می‌دهم. قطعا همه تلاشمان را برای پرسپولیس خواهیم کرد و کم فروشی نمی‌کنیم. مشکلات مالی، خطر‌های محرومیت را برطرف کرده ایم و همه می‌دانند تیم را به چه وضعیتی تحویل گرفتیم.

او گفت: در دور قبل همه می‌گفتند با شرایط محرومیت و نداشتن بازیکن صعود نمی‌کنیم، اما بازیکنان پرسپولیس این شایستگی را دارند. همیشه نشان دادیم که وقتی تیمی از حاشیه دور باشد و بازیکنان همدل به سمت جلو حرکت کنند خداوند کمک می‌کند و نتایج قابل قبول کسب می‌شود. امسال با اتمام محرومیت باشگاه، تیم را تقویت خواهیم کرد و هدفمان دست یافتن به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا است و همچنین تکرار قهرمانی در لیگ برتر و سوپرجام است.

گرشاسبی درباره ارائه لیست برانکو گفت: لیست نیم فصل را قرار است برانکو تا 2 هفته دیگر در اختیار ما بگذارد. برانکو از لحظه‌ای که وارد پرسپولیس شده است پیشنهادات بسیار خوبی داشته، اما عاشق پرسپولیس و ایران است. هر زمانی که با او صحبت کردم اولویت ۱۰۰ درصدی او تیم پرسپولیس است و یک فصل و نیم دیگ با ما قرارداد دارد.

او درباره خصوصی سازی تیم پرسپولیس گفت: من هیچ زمانی در طول عمرم دنبال پست نبودم، اما هر جا که سمتی به من سپرده شده است؛ تلاش کردم با تمام وجود کار را انجام دهم.

او درباره مذاکره با بازیکنان تراکتور سازی بیان کرد: ما با 2 بازیکن خارجی تراکتور هیچ مذاکره‌ای نکرده ایم چرا که در مرام ما نیست که بی اخلاقی انجام دهیم.


بیشتربخوانیدحاشیه‌های پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - تراکتورسازی

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خادم حرم امام رضا (ع) شد

جهانی: اولین باری است که استادیوم آزادی می‌آیم/ امیدوارم مردم از کنسرت لذت ببرن


انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار